nak menang iPhone 5S dan 5C? Klik banner dibawah ini :

Wednesday, September 28, 2011

Mengerikan! Kunci Kereta Menancap Di Mata Bayi


Nicholas Holderman, bayi berusia 20 bulan asal Perryville, Kentucky, AS saat bermain bersama kedua kakaknya, secara tak sengaja, ia terjatuh tepat di atas kunci kereta orangtuanya. Kunci kereta tersebut justru menancap di kelopak matanya hingga menembus otak.

Beruntung Nicholas, kerana insiden tersebut tidak fatal. Meski kunci sempat beberapa lamanya menancap di kepalanya, namun berkat pertolongan pasukan perubatan ia boleh sembuh dan tak mengalami gangguan lain.


Tangisan kuat Nicolas mengejutkan ayahnya, Chris yang cepat-cepat menghampiri buah hatinya itu. Betapa terkejutnya Chris ketika melihat keadaan mengerikan di depan matanya. Sepasang kunci menancap di sebelah kelopak mata Nicolas dan menembus otaknya. "Itu pemandangan yang sangat mengerikan melihat ini terjadi pada bayi saya," kata Chris


Nicholas tinggal selama enam hari di hospital untuk masa penyembuhannya. “Kni ia telah benar-benar sembuh dan memiliki penglihatan yang sempurna. Kami semua tahu bila ini adalah anugerah dari yang Kuasa,” tegas Chris.

(Dari Berbagai Sumber)
Related Posts Widget For Blogger with ThumbnailsBlogger Templates