nak menang iPhone 5S dan 5C? Klik banner dibawah ini :

Wednesday, January 11, 2012

Inilah dia teksi kesayangan OS

Os atau nama sebenarnya Mohd. Yusof Abdul Hamid yang memenangi dan sekaligus Juara MLM yang mengondol hadiah wang RM350,000 kini hidupnya lebih selesa lagi. Namun Os tetap berkejaya sebagai pemandu teksi dan mahu guna wang juara itu untuk masa depan ahli keluarganya dan tidak untuk menukar Proton Saga-nya ke Toyota Vios sebagai teksi barunya.. hehe..


“RM350,000 itu bunyinya memang besar tetapi ia juga perlu dibahagi dua antara saya dan Abon. Jadi, setiap seorang dapatlah RM175,000. Jumlah itu tidaklah sebesar mana pun kalau hendak dibandingkan dengan taraf hidup sekarang yang semakin meningkat.

“Kalau beli sebuah rumah pun dapatlah yang kecil. Saya belum ada perancangan dengan duit itu tetapi saya akan gunakannya untuk keperluan keluarga saya. Saya tidak mahu boros kerana rezeki seperti ini bukannya datang selalu,” kata Os. -Via
Related Posts Widget For Blogger with ThumbnailsBlogger Templates